muzyka

czwartek, 1 maja 2014

Świat Zerowy


       Na każdym kroku spotykamy się rasizmem, odrzuceniem i grupami społecznymi walczącymi o wpływy. Odrzucamy innych, ponieważ odróżniają się, mają inną karnację, bądź poglądy społeczne  czy polityczne. Idąc dalej tym tokiem myślenia natkniemy się na bardzo abstrakcyjną wizję "Świata Zerowego", jak ja to nazwałem. Świata, gdzie ludzie są identyczni pod każdym względem, żyją bez ambicji i posiadają nawet identyczne odciski palców. Czy miałoby to sens? Nie, ale właśnie dążymy do rzeczywistości, gdzie ekspedientka sklepowa nie różni się niczym od Królowej, a biel i czerń stają się jednością. Hmm... Niezbyt napawający optymizmem scenariusz, nie? Właśnie. Tajemnicą nie jest, że zdramatyzowałem całą koncepcję, ale po to, by uświadomić sobie i innym w jakim kierunku zmierzamy.
      Cechą, która mnie zdecydowanie odróżnia od innych jest to, że ja nie obchodzę urodzin, ponieważ wychodzę z założenia iż w owym dni pojawiła się tylko kolejna zdegradowana być może przez społeczeństwo osoba, która zapewne będzie demoralizowała innych. Po co więc mam to świętować?
Czasami według mnie trzeba sięgnąć dalej niż normalnie. Myślą nie racjonalną, ale abstrakcyjną. To daje nam zupełnie nowy pogląd na świat, w którym wartości materialne nie mają znaczenia, a nasze myśli są przewyższają wszystko, co jest dookoła.
      Ostatnio otrzymałem kolejną z cudownych książek mojego ulubionego pisarza(Harlan Coben), za co serdecznie dziękuję osobom, które mi ją dostarczyły.
Będę kończył już tą myślą i nawiązaniem o książce. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Jeżeli tak, zapraszam serdecznie na kolejne.
PS* Przepraszam za brak materiałów, ale Who Cares?

1 komentarz:

  1. No dobra notka ale...
    Reklama mojego bloga xdd
    http://my-surreal-dreams.blogspot.com/
    Hahah żegnam xd

    OdpowiedzUsuń