muzyka

niedziela, 6 kwietnia 2014

Gdzie zmierza nasz świat?


Niedziela godz. 14:25
    Jako, że ostatnio przytłacza mnie fala nudy, to i tak na nic nie mam ochoty. Zamiast zrobić coś pożytecznego wolę poleżeć dłużej w łóżku, włączyć w telewizji MTV Rocks i rozkoszować się muzyką.
Z dnia na dzień staję się coraz bardziej leniwy, przytłoczony poniedziałkiem i wykonywaniem tego, na co nie mam ochoty. Weekend najchętniej przespałbym, ale nie mogę tego zrobić. Cóż, przynajmniej próbuję wykonywać jakieś rysunki. Mówiąc już o moim rozleniwieniu, to nastąpi zmiana planów. Materiały będą się pojawiać dwa razy w tygodniu na blogu. W środę i w niedzielę. Nad godzinami jeszcze się zastanowię.              Ostatnio w szkole omawiamy książkę "Romeo i Julia". Ja osobiście nie darzę tej lektury sympatią. Po prostu nie spodobała mi się.
     Gdzie zmierza nasz świat? 
Przyglądając się  dokładnie temu, co możemy zauważyć, zmierza on w niezbyt dobrym kierunku. Ludzie tracą nadzieję i zaangażowanie do czegokolwiek. Coraz większa ilość ludzi porzuca książki, stają się więc mniej oczytani. Nie dążą ku wybranym celom, nie potrafią zrozumieć innych ludzi. Czy tak powinno być? Nie, lecz musimy pracować na naszą lepszą przyszłość. Ludzie niestety coraz krócej żyją, jest to w pewnym stopniu spowodowane degradacją naszego społeczeństwa.
Tym samym będę już kończył i zapraszam was do kolejnego posta, który ukaże się niebawem, a poniżej macie efekty mojego nudzenia się i amatorskiej fotografii.


3 komentarze: