muzyka

czwartek, 27 marca 2014

Nauka, wytrzymałość psychiczna.


Czwartek, godz. 18:06
   
        Czy Wy też tak macie, że właśnie wtedy, kiedy trzeba się uczyć jest milion innych rzeczy, które trzeba koniecznie teraz wykonać? Ja teraz mam coś takiego. Właśnie jest czas na naukę, więc postanowiłem, że napiszę artykuł na bloga.
         Ostatnio (jak już wcześniej pisałem) uświadomiłem sobie, że jestem szczęśliwy. Ale dzisiaj o ludziach, którzy nie mają takiej wytrzymałości psychicznej i nie potrafią sobie poradzić ze światem codziennym. Starają się uciekać od tego, co ich spotyka, ale czy warto? Według mnie nie. Uciekanie od tego jest najgorszą rzeczą, jaką możemy zrobić w takim przypadku. Najlepiej jest więc stawić temu czoła i pokonać to, co możemy nazwać nawet lękiem. Czy trudno jest to zrobić? początki mogą być trudne, ale efekty, chociaż czasami po długim czasie, nas zadowolą. Dlaczego o tym piszę? Dlatego, że mnie osobiście dotknęła taka sytuacja.
         Ostatnio całkiem niegłupie rzeczy na internecie wypatrzyłem. Czy widzieliście już 'Water War Lindsey Lohan? Uśmiałem się przy tym filmiku. Teraz mam coraz mniej czasu na rysunki, nad czym ubolewam. Muszę poświęcać więcej czasu na naukę. Czy ja się miałem właśnie uczyć? Chyba tak, więc będę już kończył. Widzimy się przy kolejnym wpisie, nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz