muzyka

niedziela, 20 kwietnia 2014

Wiosna, Święta

Niedziela, godz. 9:49
    Wiosna- pora roku, w której praktycznie wszyscy są zakochani. Ja niestety też.Nieustannie powstające nowe, czasami zaledwie okazujące się zauroczeniami, związki. Who cares?
Z wiosną wiąże się Wielkanoc, dla nas, czyli uczniów szkół głównie oznacza to czas wolny od nauki. Ja nie jestem wyjątkiem i dla mnie to też głównie czas wolny. Praktycznie w ogóle tego na razie nie wykorzystałem. Teraz jeszcze odpoczywam od 'normalnego' trybu życia. Powiedzmy, że wykonałem jakieś bazgroły, ale nic specjalnego.
Odchodząc od motywu przewodniego bardzo mnie cieszy to, że sporo moich znajomych okazało się zainteresowanymi tym blogiem i zaczęli go czytać. Dziękuję =D Prawdę mówiąc nie myślałem, że taki blog się przyjmie, ale prawda okazała się inna.
Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam smacznego jajka i mokrego Dyngusa. Materiał pisałem na telefonie, więc nie jest zbyt długi. Poniżej zaś dodam nowo zrobione przeze mnie zdjęcia i oczywiście Was pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz