muzyka

wtorek, 1 kwietnia 2014

Filmy


         Jest wtorek, godz. 17:50
    Ja jako człowiek, który jest niezbyt pracowity nie mam za ciekawego życia. Lubię sobie posiedzieć przed komputerem, poczytać książkę czy posłuchać muzyki. Mimo że jest świetna pogoda za oknem, to i tak nie mam zbytnio chęci do wychodzenia na dwór. W pewnym stopniu usprawiedliwia mi to choroba. Tak, jest początek wiosny, ciepło, a ja choruję. Coś dziwnego? Nie, to rutyna.
     Dzisiaj może opowiem o filmach, które obejrzałem w ostatnim okresie.
"Wkręceni" czy to jest dobry film? Według mnie niezbyt. Jest po prostu przeciętny. Mimo, że jest to komedia, to specjalnie jakoś się przy nim nie ubawiłem. Owszem, było parę momentów, które wywołały uśmiech na mojej twarzy, ale to nie było nic specjalnego. Według mnie są o wiele lepsze filmy w tej kategorii.
Kolejnym filmem jest "Wilk z Wall Street" i ten film dla odmiany był jednym z najlepszych filmów, jakie obejrzałem. Według mnie to nie jest film, to jest sztuka.
 Następnym obejrzanym przeze mnie był film "Kraina złoczyńców" i to był bardzo dobry film, który w odróżnieniu od innych produkcji, które niedawno obejrzałem, jest dramatem.

Tak, jestem domatorem. Tak, oglądam filmy z zaciszu domowym, jednak to lubię. Dla mnie 3D, 5D itd. to nie są filmy. Dla mnie filmem jest w odpowiedni sposób zmontowany materiał bez żadnych efektów, według mnie nie potrzebnych.
       Ostatnio niewiele pojawia się na tym blogu, tak, jestem zbyt leniwy. Cieszę się jednak z tego, że cokolwiek jeszcze chce mi się czasami napisać. Mam nadzieję, że miło Wam się to czytało, i zapraszam do następnego artykułu, który pojawi się niebawem( a przynajmniej tak mam w planach)

1 komentarz:

  1. "Wilk z Wall Street" jest genialny! pozostałych nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń