muzyka

wtorek, 8 kwietnia 2014

Nietypowy Dzień

   
Wtorek, godz. 16:27
 
    Dzisiaj był bardzo... cóż   nietypowy dzień. Zacznijmy może chronologicznie. Zaczęło się od tego, że byłem niesamowicie niewyspany, ale i tak musiałem pójść do szkoły. W szkole, gdy stałem przy ścianie i pisałem sms'a niemal zostałem zabity przez niezbyt rozwiniętą inteligencję osoby drugiej. Następnie (pomijając fakt, że nauczyciele mieli słabe humory) rozerwałem, a właściwie nie ja,  sobie zeszyt od chemii. Przez niskie iQ innych osób został zrujnowany doszczętnie mój rysunek, który wykonywałem ponad 10 lekcji. Niezbyt optymistycznie zapowiadający się dzień, nie? No właśnie. Pozostaje więc żyć z nadzieją, że dotrwam do końca tego dnia.
    Czy Wy też mieliście kiedyś takie dni?
Ostatnio coraz bardziej przyciąga mnie do siebie fotografia i planuję zakupić lustrzankę, ale czy to dobry pomysł? Czy fotografia nie jest tylko chwilową pasją, i czy warto wydawać ok. 2-3 tyś na coś, co może być chwilowe?
Cóż na te pytanie będę musiał odpowiedzieć sobie sam i jednak na razie wstrzymać się z zakupem tego urządzenia. Tym samym Was pozdrawiam i zapraszam do kolejnego posta, którym będzie 'TAG'

5 komentarzy:

  1. fajny miły blog zapraszam do mnie http://poeta112.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bezmyślnych osob raczej w szkole nie mam. Wydaje mi sie że to po prostu kwestia tego Że w liceum jednak ludzie dorastają :) co do fotografii ja postanowiłam nazbierać na ten "lepszy" sprzet. Splacam go na raty. Przyznam ze gdy następnego dnia miałam po niego pojechać w nocy miałam milion pomysłów co zrobię mając go w raczkach. W tym momencie widziales do czego go używam ;) fotografia mnie nie pochłonęła do reszty mimo to uważam ze ten sprzet jest przydatny i na pewno długo posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz świetne zdjęcia :) a jakiego konkretnie aparatu używasz?

      Usuń
  3. Fajny post c:
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń